När vissa stunder duger. Precis som de är.

Jag gör ingenting speciellt och har ingen speciell vid min sida, som kan sniffa mig i nacken och le som bara kära kan göra. Ändå känner jag mig tillfreds. Det måste vara en av de mest lyckosamma känslorna som finns i hela vida världen. Som om det räcker med att solen skiner och att man dricker hundra koppar kaffe och inte tycker att det gör så himla mycket att man är förkyld. För det är ju ändå vår. Och man får äta mammas påskmat i sin alldeles egna finfina lägenhet, där solens strålar når varje vrå och tas emot med öppna armar.

<3

Your footprints
Postat av: Anonym

ÅÅ jag känner samma =). Sitter här med min påskmust & sill & solen gassar utanför, vårvindar. Ska strax ut o gå utanför Karlbergs slott, var där igår helt underbart. Kanske springrunda, stressen börjar avta =)

2011-04-23 @ 14:46:36
Postat av: Julia

Åh, vad fint!!! Det är ju så fint där =) Ja, tänka sig att det kan vara bra att ta sig en pw-runda liksom =) Gjorde jag också idag. Glad Påsk, fina A-S <3

2011-04-23 @ 16:24:36
URL: http://coffeeontheroof.blogg.se/

Write your comment here, sugar:

Name:
Oh Please, remember me...

E-mail: (It'll be our little secret)

Your own perfect little world of blogs:

Last but not least; comment here:

.
RSS 2.0