Lucka nummer 6:


Berätta om bloggarna du läser.


Oj, oj och oj! Var ska jag börja? Eftersom att jag sitter framför
datorn hela dagen, och nätterna (eh, jag vet...Skulle behöva en
aktivitetshobby, hehe..) så läser jag många bloggar. Jag följer
dem inte slaviskt varje dag, men om vi säger så här, bloglovin' har
underlättat mitt läsande oerhört. Jag är mkt svag för olika tumblr
eftersom att jag älskar fotografier. Annars varierar mina favorit-
bloggar i perioder. Just nu gillar jag dessa extra mycket:
PostSecret

Lättsam med bilder som folk skickar in
med olika bekännelser av olika slag, Vi tar en titt:



Sandra1

Denna blogg har vuxit mer och mer i mina ögon. Hon har en superfin webbshop, ritar
helt gudomligt, har en partner som målar också, Tar fina bilder, bloggar ofta och man
kan skumma igenom hennes texter. Det jag saknar är mer bilder på henne själv då jag 
tycker hon är så pass inspirerande.

Det är skönt att hon inte hymlar med känslor hon har.
Trots hennes fantastiska framgångar, otroliga talanger och ambitioner så har hon så mycket
tvivel och osäkerhet gentemot sig själv. Man känner igen sig. Hoppas hon kan lätta på pressen.
Dessutom lockar hon ut ens egna lust att skapa. Älskar hennes in progress-bilder. 






Sandra2

Hur kan man inte älska denna kvinnas inlägg? Hon är en framgångsrik bloggare av självklara 
anledningar. Hon skriver texter som blöder igenom skärmen, Fotar fotografier med färger
som lyser och lever i en stad som aldrig sover. Alla har nog en liten crush på Niotillfem.








Andra lyckopiller t bloggar:



Tattoos - Tatueringar att dö för, inspiration att andas.

MickiForni - Kvinnan kan sätta ord på allt
mellan kärlek och hat. Respekt.

Nadia - Barndomsvän som numera bor i Paris.
Fann hennes blogg nyligen. Hurra!

Lina - En mörkare blogg där ångesten existerar, likaså ifrågasättandet och ärligheten.
Stark, så stark människa. Ibland för sitt eget bästa. Så himla öppen. Tyvärr hinner jag
inte med i hennes bloggtakt, haha. Ligger alltid 15 inlägg efter typ...

Anna - Konstnär med pondus. Så duktig, stolt och glad.
Hon kombinerar allt så bra. Sött och tufft. Smart och roligt.
Plus färger och former åt alla håll. Åh!

HotelCali - Tumblr med fina bilder.





Your footprints

Write your comment here, sugar:

Name:
Oh Please, remember me...

E-mail: (It'll be our little secret)

Your own perfect little world of blogs:

Last but not least; comment here:

.
RSS 2.0