Tacksam och glad Virrpanna

Okey, Jag borde verkligen gå och lägga mig nu eftersom att jag ska upp typ 06.30.
Jag är bara så himla överväldigad över att på min födelsedag haft över 342 besök här på en enda dag (Hejhej alla! Tusen tack Lina! Lämna en kommentar, vettja).

Och dessutom: jobbat, tappat min mobil, glömt en påse med skor, smink och 1000 kr i och att jag i nuläget glatt känner av de glas mousserande, vin, öl och Caipirinha's som jag har firat dagen med =)

Tänka sig att man kan ha en rätt så fin och väldigt vimsig födelsedag trots att majoriteten av ens vänner har befunnits sig på en annan plats. Väntandes på mig (Hehe, nåja, mer eller mindre i alla fall).

Ps. Sweet Dreams och som en liten fotnot:
Min påse återfanns med skor, smink och pengar i =)
Det finns alltså lite hopp för telefonen också, om jag har tur ;)

Your footprints

Write your comment here, sugar:

Name:
Oh Please, remember me...

E-mail: (It'll be our little secret)

Your own perfect little world of blogs:

Last but not least; comment here:

.
RSS 2.0