=D


Så jag är en sån där härlig typ ni vet. Som aldrig gör tillräckligt bra
och jämför sig med alla andra (som är så mkt bättre), tycker det är
jätteläskigt att vara nybörjare
, gömmer sig gärna tills man är
bekväm igen och blir en aning uttråkad när det väl kommer till kritan
och man inte längre blir illamående av sin vardag.

Men just nu tycker jag att det här är ganska så mäktigt.
Jag har gjort den där annonsen. Min första annons <3 En helsida
i en Västerås-fashion-tidning; Style. Det är häftigt. Och ännu häftigare
är det att jag har gjort ca 3 st till. Jag kommer att smälla av när jag
ser dem. Två har jag fotat själv också. Det är ju himla häftigt.

Om någon hade sagt det till mig för 6 månader sen, att jag skulle
ha gjort reklamannonser, skulle jag inte ha trott dem. Jo, tjena,
man kan ju alltid drömma.
Så skulle jag ha titta vidare i olika tidningar
och funderat: Oh, snyggt fotat, coolt reportage, konstig sminkning,
bra pose, udda placering av texten etc.

Ja, jag ville mest bara säga att jag är tacksam över all denna tur
och försöker nu istället ignorera det faktum att jag är lite klumpig. Jo,
jag har skällt på mig själv inombords för att vara involverad i olyckor m.
jobbets utrustning. Suck. Men det är ju snart ett minne blott.

Den 14:e september kommer en till annons jag har gjort ut
. Åh,
Tidningarna kommer att bli för mig som bibeln är för kristna. Värdefulla 'bevis' ;)
Justja, besök gärna den här sidan eftersom att jag gärna vill ha kvar mitt jobb.
Bli en riktig fena på kameror, annonser och sånt. So tell your mamas,
girlfriends, ex's, sisters, bff's, neighbours or jus strangers about this
awesome webbshop. Puss!

Your footprints

Write your comment here, sugar:

Name:
Oh Please, remember me...

E-mail: (It'll be our little secret)

Your own perfect little world of blogs:

Last but not least; comment here:

.
RSS 2.0