Lucka nummer 13:

Berätta om din favoritsak i hemmet.

Mina bilder.

Av ett väldigt betydelsefullt hus i Spanien. Som sitter på spegeln i hallen.
Albert Watson-tavlan fr fotografiska ovanför matbordet. Och den här:


Min platspåse som sitter uppe på min garderobsvägg. Fick en T-shirt fr NY av Pappa
som låg i denna påse. Jag tyckte påsen var så cool att jag var tvungen att
spara den. Värför inte sätta upp den? Sagt och gjort. En del av mitt fiffiga jag,
som aldrig vill slänga saker och som kan tycka saker är så fina som ingen annan
tänker på. Ännu bättre blir det om jag har fått det i present.

Your footprints

Write your comment here, sugar:

Name:
Oh Please, remember me...

E-mail: (It'll be our little secret)

Your own perfect little world of blogs:

Last but not least; comment here:

.
RSS 2.0