Lucka nummer 12 och update om julefrid:

Så himla fin jul!

Hann ju inte med min lilla egna julkalender ajjabajja.
Dock jag ju berätta om en person som jag saknar ändå.
Jag saknade min syster i jul då det var första gången hon
stannade kvar i England vid juletid. Tack och lov kommer
ju julen varje år så fler chansen finns ju.

Annars lyckades jag och min mor riktigt bra med att fira jul. 
Åt massa julmat framför Kalle Moraeus och hans vänner.
Sedan på kvällen bytta vi fina, fina julklappar.

Dagen innan åt jag minst lika mycket och firade med min far.
Lika mysiga klappar och julkola som idag blev en del av min frukost.
Borde kanske ha stannat kvar hos moder min, tänk er hur mkt julmat
som finns kvar där....

Vill gärna ha mer jul =)

Your footprints

Write your comment here, sugar:

Name:
Oh Please, remember me...

E-mail: (It'll be our little secret)

Your own perfect little world of blogs:

Last but not least; comment here:

.
RSS 2.0