Hehehe nr 2

Och 3 sek efter känns det genast bättre. Att jag drar mig så för att
lätta på trycket här och sedan när jag väl har gjort känner jag ju mer
puuh än pfft. Skall nog ha en liten kategori "gnäll och stön".
Så jag alltid kan få andas ut.

Någon kan ju föresten tycka till om den vill. De flesta brukar ju gilla att
lägga sig/tycka till/förbättra etc so go ahead! Om jag enbart skall skriva
om keso, "poor me" inlägg eller enbart stulna bilder fr sthlmstreetstyle
och tumblr...? (Jag är ju fortfarande lite blyg så än så länge får ni bara
bilder på mig en gång i halvåret typ, hehe). Något annat som är mer bu
eller mer bä? Seså, jag vet att ni är typ 5 st som läser (Hej Anna-Sarah)
och jag vet inte heller hur man stalkar IP-adresser ;)

Men iallafall tillbaka till poängen, jag hittade ju även detta inlägg
och tyckte det var lite roligt. Förstår känslan även om jag själv känner
mer "oh, jag vill också" än "varför får hon och inte jag". I mitt fall vet jag ju
att ev. helger som "spontanresa hit och dit" numera ersatts av "Sova 15h, äta,
sova 15h helger" istället. Fantastiskt glamoröst och rätt så självförvållat. Hehe.
Så då lever jag på "resebloggar" istället. Jag saknar t.ex. Rachel Brathens
blogg sjukt mycket <3 Mycket vig yogakvinna som har ett galet stort, glatt
leende och lever i Aruba. Räddade hundar gjorde hon också.

Men jaja, Om ni märker att hon bloggar igen på t.ex. Nyheter24
så hojta till. Som ni brukar så duktigt i kommentarfältet. haha.


Justja, Jag är rätt så sarkastisk av mig. 
Om ni inte redan har anat det
=P
Hehehe.

Your footprints

Write your comment here, sugar:

Name:
Oh Please, remember me...

E-mail: (It'll be our little secret)

Your own perfect little world of blogs:

Last but not least; comment here:

.
RSS 2.0