BS of a week in jus' one post

Har det gått en hel vecka? :O
Tänk vad tiden går...
Något nytt på tapeten?


- Jobbar.

- Dricker vin (dock inte samtidigt).

- Trimmat håret.

- Vill köpa kläder.

- Ett mindre fan av höstmodet.

- Har en överfull garderobb.

- Bör rensa kläderna.

- Syr de trasiga 4 års gamla plaggen ist.

- Mindre livsångest.

- Normal haltnivå av prestationsångest.

- Sjuk.

- Suckar åt hösten.

- Ägnar mig inte särskilt mkt åt djupa diskussioner utan jag...

- ...Håller mig till standard-fraser som:
"Hej!", "Vad heter du då?", "Vad gör du?",
"Allt bra?",  "Hade du en bra helg?",
"Hur går det m. pojkvännen då?".

Så kanske ska peta näsan i gammal kurslitteratur för att låtsas vara smart
en stund. Eller fortsätta m. intervjufrågorna på krogen. Himla givande, verkligen. 

Hur lär man egentligen känna nya människor? Jag måste ju ställa 'fel'
el. bara standardfrågor för alla verkar trista. Haha. Then again, ger jag
heller inga kryddiga svar. Denna artighetsdans. Denna jantelag.

Fast man skall väl njuta av att inte känner ångest.
Bara vara förkyld.

Så vi kan ju säga att veckan börjar bra
(lika bra som din, inte bättre, givetvis)
med andra ord!

Your footprints

Write your comment here, sugar:

Name:
Oh Please, remember me...

E-mail: (It'll be our little secret)

Your own perfect little world of blogs:

Last but not least; comment here:

.
RSS 2.0